Pages

Sunday, December 11, 2011

အမွန္တရားနဲ႔ သည္းခံျခင္း


အမွန္တရားနဲ႔ သည္းခံျခင္း
သည္းခံလိုက္ပါ။ အခ်င္းခ်င္းေတြပဲ ။ ကိုယ္ကမွန္ေနတာပဲ သူေျပာတာ
မွားေနမွန္းသိၾကတာပဲ။ သည္းခံလိုက္ပါဗ်ာ။ သည္းခံလိုက္ပါ။ သူကလည္း သူ႔ဘဝ
ေကာင္းစားဖို႔အတြက္ သူ မင္းကို စြန္႔သြားရတာပါ။ သည္းခံ နားလည္လိုက္စမ္းပါ။
ဝမ္းနည္းမေနပါနဲ႔။ ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်ာ ...။ သည္းခံပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သည္းခံပါတယ္။
ခ်စ္၍ စြန္႔သြားတဲ့ မင္းကို သည္းခံေနခဲ့ဖူးပါတယ္။

သည္းခံလိုက္ပါ ဆိုတဲ့ စကားလုံးက ျမန္မာျပည္မွာ အသုံးအမ်ားဆုံး စကားလုံး
ျဖစ္လာသလို၊ ယဥ္ေက်းမႈ တစ္ခုလည္း ျဖစ္လာခဲ႔ပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝက
ေရမလာရင္လည္း သည္းခံေပးရတယ္။ မီးမလာရင္လည္း သည္းခံေပးရတယ္။ ကုန္ေစ်းႏႈန္းေတြ
တက္လည္း သည္းခံတယ္။ ဘတ္စ္ကား လာတာ ၾကာတာကိုလည္း သည္းခံတယ္။ ဖုန္းလိုင္း
ၾကိဳးျပတ္တာကိုလည္း လာျပင္တဲ့အထိ သည္းခံေစာင့္ေပးတယ္။ သည္းမခံတာကေတာ့ သူတို႔ပဲ။
ဖုန္းဘီလ္ မေဆာင္ရင္ ဖုန္းပိတ္တယ္။ အျမတ္ခြန္ေဆာင္တာ ေနာက္က်ရင္ ဒဏ္ရိုက္တယ္။
ေျမခြန္၊ အိမ္ခြန္၊ ဂိုေထာင္ခြန္ ေဆာင္တာ ေနာက္က်ရင္ ဒဏ္တပ္တယ္။ ဒီေနရာမွာ
ေတြးစရာေတြ ျဖစ္လာရျပီ။

ဘာျဖစ္လို႔လည္း ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေန႔စဥ္ ၾကဳံေတြ႔ေနရတဲ့ ျဖစ္ရပ္ေတြ နဲဲ႔
သည္းခံျခင္း ၾကားထဲမွာ အဆင္ေခ်ာရဲ႕လား။ ပါဠိလို ခႏၲီ ကို ျမန္မာလို
သည္းခံျခင္းလို႔ ဘာသာျပန္တာ အျပည့္အစုံ မွန္ရဲ႕လား။ “ရေသ့ ရဟန္းတို႔ရဲ႕ အလွက
သည္းခံျခင္း”လို႔ ေလာကနီတိ ဆရာေတြက ေရးခဲ့တယ္။ ခႏၲီ သည္းခံျခင္းဟာ တကယ္ဆိုရင္
ေဒါသမပါပဲ တုန္႔ျပန္ရမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ျမင္မိပါတယ္။ ရေသ့ရဟန္း တစ္ပါးပါးကို
ကၽြန္ေတာ္က မဟုတ္တန္းရား စြပ္စဲြေျပာဆိုမယ္။ ဒါကို သိသြားတဲ့ ရေသ့ရဟန္း
တစ္ပါးပါးက သည္းခံလို႔ မရႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။ အမ်ားသူငါ သိရေအာင္ တုန္႔ျပန္မႈ
တစ္ခုခု ျပန္လုပ္ရေတာ့မွာပါ။ ေဒါသမပါတဲ့ တုန္႔ျပန္မႈကို ျပဳလုပ္ရေတာ့မွာပါ။
အမွန္တရား အတြက္ သက္ေသျပရေတာ့မွာပါ။ အမွန္တရားနဲ႔ သည္းခံျခင္း ၾကားထဲမွာ
အဆင္ေျပမႈ ရွိဖို႔ လိုအပ္လာပါျပီ။

တစ္ခါတုန္းက ဘုရားအေလာင္း ပုဏၰားဟာ သည္းခံျခင္းတရားကို ေဒါသႀကီးတဲ့ နဂါးမင္းကို
ေဟာပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခါ ဘုရားအေလာင္းပုဏၰားနဲ႔ နဂါးမင္းတို႔ ေတြ႔ၾကတဲ့အခါ
နဂါးမင္းရဲ႕ ေခါင္းတစ္ခုလုံး ဖူးေရာင္ေနပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဘုရားေလာင္းက
ဘာျဖစ္တာလဲလို႔ ေမးတဲ့အခါမွာ သင္က သည္းခံရမယ္လို႔ ေဟာသြားတဲ့ အတိုင္း
ငါက်င့္ေနတာပါလို႔ ေျပာတဲ့အခါမွာ ဘုရားေလာင္းက ငါသည္းခံတယ္လို႔ ဆိုလိုတာက
ေဒါသမပါပဲ တုန္႔ျပန္ရမယ္လို႔ ဆိုတာ။ သင့္ကို ႏွိပ္စက္တဲ့သူေတြ ရွိရင္
သင့္တန္ခိုးကို သုံးျပီး ကာကြယ္ႏိုင္ပါတယ္လို႔ ျပန္လည္ ေဟာၾကားခဲ့ပါတယ္။
ဘုရားလက္ထက္ေတာ္မွာ နေႏၵာပနႏၵ နဂါးမင္း .... မာနႀကီးတယ္၊ ေဒါသႀကီးတယ္။ သူ႔ကို
႐ိုး႐ိုး တရားေဟာလို႔ မရဘူး။ သည္းခံေနလို႔ မရေတာ့ ဗုဒၶရဲ႕ လက္ရုံးတစ္ဆူ ျဖစ္တဲ့
ရွင္ေမာဂၢလာန္ ကိုယ္ေတာ္က သူ႔ထက္ သုံးဆေလာက္ႀကီးတဲ့ နဂါးကိုဖန္ဆင္း၊
နဂါးမင္းကို ေတာင္နဲ႔ ညႇပ္ထားျပလိုက္မွ သံေဝဂရၿပီး လမ္းမွန္ကို
ေရာက္သြားခဲ့တယ္။

“ရေသ့ ရဟန္းတို႔ရဲ႕ အလွက သည္းခံျခင္း” ဆိုတာကိုၾကည့္ရင္ သည္းခံတယ္ဆိုတာ
အ႐ႈံးေပးတာလား၊ အ႐ႈံးေပးရတဲ့ သည္းခံျခင္းဟာ အလွလား။ (တလဲြ မေတြးပါနဲ႔၊
အေတြးမွားရင္ ေခ်ာ္ထြက္သြားမွာ စိုးလို႔ပါ) ေနာက္တစ္ခုက သည္းခံတဲ့ေနရာမွာ
ခရစ္ယာန္ ဘာသာဝင္ေတြရဲ႕ သင္ၾကားတဲ့ က်မ္းစာေတြကလည္း စိတ္ဝင္စားဖို႔
ေကာင္းပါတယ္။ ေယ႐ႈခရစ္က ဒီဘက္ပါးကို ရိုက္ရင္ က်န္တဲ့ ပါးတစ္ဖက္ကိုပါ
ထိုးေပးလိုက္လို႔ သူ႔တပည့္ေတြကို ေဟာၾကားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕
ေရႊေက်ာင္းေရွ႕မွာ ေငြတိုးေခ်းစားသူေတြ လာၿပီး စီးပြားရွာေနတာကို ေတြ႔ေတာ့
ေယ႐ႈခရစ္က ၾကာပြတ္ကို ထဆဲြမိပါတယ္။ သည္းခံျခင္းဆိုတာ အကန္႔အသတ္
တစ္ခုအတြင္းမွာပဲ ရွိတယ္ဆိုတာ ျမင္ေတြ႔လိုက္ပါၿပီ။

ခုလို သည္းခံၿပီး ဖတ္ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ သည္းခံတယ္ဆိုတာရဲ႕
အႏွစ္သာရကို ေလ့လာမိသေလာက္ အမွန္တရားကို ထိပါးလာရင္ ေဒါသ မပါပဲ
တုန္႔ျပန္ေနတာကို ေတြ႔ခဲ့ၾကမွာပါ။ ေလာကနီတိမွာ ဖြင့္ဆိုထားတာေတြဟာ အယူအဆ
တစ္ခုအေနနဲ႔ လက္ခံလို႔ ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ကိုယ့္အယူအဆနဲ႔ ကိုယ္
ဆင္ျခင္သုံးသပ္ၿပီး မွန္၏ မမွန္၏ စဥ္းစား ဆင္ျခင္သင့္ေၾကာင္းကိုသာ
တင္ျပလိုက္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment