Monday, February 13, 2012

စိတ္ဓါတ္ခြန္အား



တစ္ေန႔မွာ ခ်မ္းသာတဲ့ ဖခင္တစ္ေယာက္က သားၿဖစ္သူကို ခရီးတစ္ခုကိုေခၚသြားတယ္ ။ သူ႔သားကို တခ်ိဳ႕ေသာလူေတြ ဘယ္ေလာက္ဆင္းရဲေနတယ္ဆိုတာ ၿပသဖို႔ေပါ့ ။ သူတို႔ဟာ ဆင္းရဲဲတဲ့မိသားစုတစ္ခုရဲ႕ ယာခင္းထဲမွာ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ေနခဲ့ၾကတယ္ ။

အိမ္ၿပန္တဲ့လမ္းမွာ ဖခင္ကေၿပာတယ္ ။ “ သူတို႔ ဘယ္ေလာက္ဆင္းရဲတယ္ဆိုတာသားသိၿပီမဟုတ္လား သားဘာေတြ သင္ယူခဲ့သလဲ ”

သားၿဖစ္သူကၿပန္ေၿပာတယ္ ။ “ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ေခြးတစ္ေကာင္ရွိတယ္ သူတို႔မွာ ေလးေကာင္ရွိတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ေရကူးကန္ရွိတယ္ သူတို႔မွာ ၿမစ္ၿပင္ၾကီးရွိတယ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မွာ အိပ္ခါနီးရင္ညအိပ္မီးေတြရွိတယ္ ။ သူတို႔မွာ ေကာင္းကင္က ၾကယ္ေတြအမ်ားၾကီးရွိတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ က အစားအေသာက္ေတြကို ၀ယ္စားရတယ္ သူတုိ႔က သူတို႔ဘာသာ စိုက္ပ်ိဳးၿပီးစားတယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ကာကြယ္ဖို႔ အေဆာက္အဦးနံရံေတြလုပ္ထားရတယ္ သူတို႔မွာ သူတို႔ကိုကာကြယ္ဖို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြရွိတယ္ တရားစာအုပ္ေတြရွိတယ္ ဗဟုသုတအသိၿမင္ေတြရွိတယ္ ”

ၿပီးေတာ့ သားၿဖစ္သူက ဖခင္ကိုၾကည့္ၿပီး “ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေဖေဖ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘယ္ေလာက္ဆင္းရဲသလဲဆိုတာ လိုက္ၿပတဲ့အတြက္ပါ ” လို႔ၿပန္ေၿပာလိုက္တယ္ ။

##############################################

ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို တကယ္ခ်မ္းသာေအာင္လုပ္ေပးေနတာ ေငြေၾကးေတြမဟုတ္ပါဘူး တကယ္ေတာ့ ဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းထားတဲ့ ရိုးရွင္းတဲ့ လူေနမႈဘ၀ေတြကသာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တကယ္ခ်မ္းသာပိုင္ဆိုင္တဲ့အရာေတြပါ ။ ကိုယ္ဟာ ဆင္းရဲေနေပမယ့္စိတ္ဓါတ္က်ဖို႔မလိုပါဘူး ကိုယ့္မွာ အိပ္စက္စရာ ကမၻာေၿမၾကီးရွိတယ္ လံုၿခံဳတဲ့ေကာင္းကင္ၾကီးရွိတယ္ ညဖက္ဆိုရင္ ညအိပ္မီးၾကယ္ကေလးေတြရွိတယ္ အဲကြန္းထက္ေကာင္းတဲ့ ေလႏုေအးေလးေတြရွိတယ္ ။ ခ်မ္းသာေအာင္လူေနမႈအဆင့္အတန္းၿမင့္မားေအာင္ၾကိဳးစားၾကရမယ္ဆိုတာ မွန္ေပမယ့္လည္း လူ႔ဘ၀ရဲ႕ တကယ့္အႏွစ္သာရကိုေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႔သိဖို႔လိုတယ္ ။

သက္တန္႔ခ်ိဳ
Feb 13-2012
စိတ္ႏွလံုးသားအာဟာရၿဖည့္စာစုအပိုင္းအစမ်ား

No comments: